Lusso Accessibile

Get Adobe Flash player

Očevi i prehrana

PDF Ispis E-mail

piramidaJoš donedavno se vjerovalo kako su majke glavne i odgovorne zbog poremećaja prehrane djece...

 

...no istraživanja Australskih znanstvenika iz Murdoch Children´s Research Institute u Melbourneu dokazuju upravo suprotno.

U rizičnu skupinu djece spadaju ona čiji očevi slabo ili nikako ne sudjeluju u svakodnevnim aktivnostima svoje djece te se blago i nezainteresirano odnose prema prehrambenim navikama svojih potomaka. Od rizika poremećaja više će patiti djevojčice koje, upravo nepravilnom prehranom, u više slučajeva, prekomjernom konzumacijom hrane nadoknađuju odsutnost očeva.

Konzumacijom visoko kalorične hrane stvara se ugoda sigurnosti koju djevojčice imaju uz prisustvo svojih očeva te je odsutnost očeva ili njihovo blago odnošenje spram pravila prehrane i načina komunikacije sa svojim kćerkama potencijalno opasno za njihovo zdravlje jer su podložnije pretilosti.
piramida
Ovo otkriće još jednom potvrđuje ono što psiholozi i pedagozi naglašavaju cijelo vrijeme: da se roditeljske uloge ne mogu striktno podjeliti te da jednaku ulogu u odgoju djeteta zauzimaju oba roditelja, živjeli u zajedničkom ili odvojenom kućanstvu. Uistinu je iznenađujuće otkriće da majke, bile stroge ili popustljive, ne utječu bitno na dječju prehranu i težinu jer očevi su ti koji imaju puno veći utjecaj i zapravo bi oni trebali postavljati pravila pri jelu.

Znanstvenici su također utvrdili da u ovom slučaju nije u pitanju kakvoća i način pripreme hrane koja se servira djetetu nego psihološki model koji utječe na prehrambene navike djeteta, a to su očevi.

Koliko god smatrali prehranu isključivo brigom majke, ova najnovija istraživanja ponukat će i mnoge očeve da se pozabave kriterijima prehrane svoje djece i na sudjelovanje u svakodnevnim obvezama svojih potomaka kako bi otklonili mogućnost pretilosti i neuravnotežene prehrane svoje djece.

 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Pretraživanje

Prijava

Trenutno aktivnih Gostiju: 4 

Pronađite nas na:

Facebook FacebookTwitter Twitter

E-obavijesti

Primajte obavijesti s Dvojčeka u sandučić elektroničke pošte!

Prijava


Baner

Statistika

Članova : 390
Sadržaj : 269
Posjete Sadržajima : 219051
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner